چرا سرماخوردگی بوی نامطبوعی به دهان می دهد؟

۱۶ بازديد
◽️عفونت‌های مجاری تنفسی مانند سرماخوردگی و برونشیت، انگار به اندازه کافی آزاردهنده نیستند، می‌توانند باعث بوی بد دهان شوند. این به این دلیل است که باکتری های ایجاد کننده بو دوست دارند از مخاط تغذیه کنند (بله، ناخوشایند است). و اگر گرفتگی بینی دارید، به احتمال زیاد به تنفس دهانی متوسل می شوید که می تواند دهان شما را خشک کند.

با چقدر پول میشه خونه رو هوشمند کرد؟ روی قیمت تجهیزات هوشمندسازی ساختمان کلیک کن  
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.