‏هیچ چیز مثل توجه و‌ حمایت نکردنِ شریک عاطفی،

۱۶ بازديد
در مواقعی که نیاز داریم اضطرابمون رو کم کنه و بهمون آرامش بده، نمی تونه یه رابطه رو تا مرز تموم شدن جلو ببره...
بیاید قبول کنید هیچ چیزی هم جذاب تر از رابطه با آدم حامی یا supportive نیست.
چه به عنوان خونواده چه شریک عاطفی، چه دوست یا همکار...!
آدمی که وقتی مشکلی پیش میاد تو میدونی می‌تونی روی اون حساب کنی
تموم تلاشش رو میکنه تا بهت کمکی کرده باشه بدون اینکه وظیفه‌ش باشه...
آدمای حامی میدونن رشد و پیشرفت بقیه مانع رشد اونا نمیشه پس به جای حسادت، شوق رشد بقیه رو دارن و وجودشون باعث میشه اضطرابت کم بشه نه بیشتر
باعث میشن خودت رو بیشتر دوست داشته باشی
حامی بودن اینجوریه که از وقتی توی زندگیت اومده اعتماد به نفست بیشتر شده هر جا کم آوردی یا جا زدی، اون هست کنارت تا باعث بشه بتونی دوباره ادامه بدی
و قشنگ ترین رفتار توی رابطه؛
حامی بودنه...

با چقدر پول میشه خونه رو هوشمند کرد؟ روی قیمت تجهیزات هوشمندسازی ساختمان کلیک کن
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.